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Digital Marketing

Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft, Kohlhammer Edition Marketing
ISBN/EAN: 9783170370029
Umbreit-Nr.: 7258136

Sprache: Deutsch
Umfang: 356 S.
Format in cm: 1.8 x 23.2 x 15.5
Einband: kartoniertes Buch

Erschienen am 30.10.2019
Auflage: 3/2019
€ 44,00
(inklusive MwSt.)
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  • Zusatztext
    • Competition on digital networks and the increasing consumer use of online media have long since been forcing companies to consider strategic and operational measures involving online marketing. This textbook (entitled Online Marketing prior to this new edition) deals with the foundations, functions and mechanisms of sales policy tools that use electronic information technologies. This third edition will deal with new forms of social media marketing (e.g. influencer marketing, live stories, messenger marketing) that are emerging from the comprehensive digitization of the economy. However, other developments such as the General Data Protection Regulation (GDPR), user experience, dynamic pricing, predictive analytics and many other topics as well are also considered.
  • Autorenportrait
    • Der Autor Prof. Dr. Tobias Kollmann ist Inhaber des Lehrstuhls für E-Business und E-Entrepreneurship an der Universität Duisburg-Essen und gehört seit Jahrzehnten als Gründer, Berater und Business Angel zu den führenden Köpfen der Internet-Szene und ist als Experte in Medien und Politik gefragt.